söndag 26 oktober 2008

Ändrade planer

Oj, vad det var trevligt med middag i går!

Själv var jag inbjuden några timmar tidigare och fick hjälpa till i köket. Spännande eftersom jag ville lära mig lite av den thailändska kokkosten. Visserligen ha jag rört ihop thai-rätter själv förut men nu fick jag lite tips om hur man får till det där lilla extra.

Men det blev ingen thai-karoke för min del. För mycket vin :( och det värsta jag vet är att känna mig berusad och vara ute. En fix idé jag har och ribban är lågt satt för att jag ska känna "nu ska jag hem". Många är de under åren som gått som försökt övertala mig att stanna kvar men jag är orubblig.

I dag är det söndag. Blir förmodligen lite jobb och kanske en vända till backgammon-lokalen för att spela lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du hade väldigt kul i alla fall... ;-)

Anonym sa...

Så härligt det låter... :-)

Har du kollat upp det nya reggaegunget?

den sätter sig direkt på hjärnan. Värre än Boten Anna. :-)

Trevlig söndag!

Fröken Lur sa...

Hej Fredrik.
Kul att du hittat hit, dock tog det lite tid innan jag upptäckte det.

Självklart har jag lyssnat :-)