torsdag 2 juli 2009

Vara stark....

positiv och full av hopp är något jag måste tänka på att vara nu. Min device att inte måla F_N på väggen förrän han verkligen sitter där rejält fastklistrad kommer också väl till pass nu.

Vid vissa situationer i mitt liv så tänker jag alltid; har jag valt rätt väg här i livet? Var det rätt att satsa på karriären? Var det rätt att packa allt jag ägde och flytta 65 mil bort från närmsta familjen?

Innerst inne känns och vet jag att det var rätt beslut jag tog en gång i tiden. Men ibland kommer stunder då jag blir fundersam.

Jag har också, mer eller mindre, valt att leva mitt singelliv och med all sannolikhet kommer det att så förbli. Men just nu känner jag att ha någon nära vid min sida skulle kännts väldigt skönt. Att ha någon att prata med, att ha någon som bara finns vid min sida.

Som sagt, vara stark och inte sätta mig själv i fokus gäller nu.

Inga kommentarer: