måndag 29 juni 2009

Sol

Den här helgen har det njutits av solen!

Finnhamn i lördags med bästa A. Så underbart härligt att få sätta sinna fötter på denna fina ö. Det är värt de nästan 2,5 timmarna att ta sig dit. För mig är nog Finnhamn en av de bästa öarna jag har tagit mig till via skärgårdsbåtarna. Är ju lite "annat" att bara kunna använda de båtarna. Med egen båt blir utbudet desto större med att hitta guldkorn. Guldkorn finns det massor av i denna Stockholms skärgård.

I går blev det en dag på bryggan. Fick sol på mig som räcker för ett tag. Jag som inte brukar bränna mig gjorde det i går. Så går det när man inte har solat så mycket innan och ligger från 10.30-17.00. Knäppt: JA! men vad gör man. Vill ju ta vara på alla soltimmar som kan fås. Idag är det ju arbetsdag igen. I går tittade bästa S förbi som varit bortrest i 3 veckor. Nice att ha henne hemma igen!

2 kommentarer:

Singelpappan sa...

Skärgård, sol och sommar... Vad kan vara härligare? ;-)

Tack för din kommentar som jag förstår och håller med om. Starka kvinnor som vet vad de vill ändrar inte sitt "sätt" bara för att de råkar träffa någon de tycker om, eller hur?

Hoppas du får en fortsatt skön semester!
Kram

Fröken Lur sa...

Självklart är det så :-)

Hoppas att du också får en trevlig semester. Din resa som går av stapeln här inom kort låter helt underbar!