tisdag 10 februari 2009

Tillbaka i storstaden

Så, då var jag hemma igen efter en kort visit i Skåne. Borta bra men hemma bäst och framför allt, det finns 2 som är glada att jag är tillbaka i Stockholm.

Ibland tänker jag, det är tur att jag har mina katter för vem skulle annars bry sig om var jag fanns eller om jag fanns. Låter egentligen hemskt men krasst, är ju lite så det egentligen är.

Just nu känns det som om jag är inne i en rejäl svacka. Inte ens det som varit roligt känns roligt längre. Lust och energi känns nästan som något obefintligt. Måste ta och rycka upp mig och hitta något som är både roligt och trevligt att se fram emot. Vette tusan vad. Bland det roligaste jag vet är att resa men det kan jag liksom varken tänka på eller planera just nu.

2 kommentarer:

Singelpappan sa...

Du kanske ska göra som jag och genomgå ett VLCD program) Då kommer du garanterat att börja längta efter mat. ;-)

Skämt åsido...

Golfsäsongen börjar snart. Gillar du att spela golf?

Fröken Lur sa...

Nu är jag lyckligt lottad och får äta nästan allt gott fastän jag håller diet. Feta ostar, såser gjorda på grädde mm mm så jag smörjer kråset i stort sett varje dag :-)

Visst gillar jag att spela golf! Får se till att damma av klubborna det här året. De har fått vila 2 sommrar. Så fort våren är i antågande får jag se till att ta mig till rangen. Svingen behöver med all sannolikhet tränas!