onsdag 27 maj 2009

Nedräkningen har börjat

Nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar i det företaget där jag arbetar "idag". Det har varit otroligt svårt att finna både engagemang och arbetslust sista tiden. Jag är en "på eller av människa". Är jag "på" har jag engagemang till 180% är jag "av" ligger engagemangnivån långt under nollstrecket och det gäller i stort sett allting när det gäller mig. Det finns liksom inget mellanläge eller lagomnivå i min värld. Men så igår eftermiddag tände jag till lite igen.

Men det finns en mening med allting. Två veckor efter uppsägningen hittade jag "kanonjobbet" och ser nu fram emot, ja rentav längtar, att på måndag få gå till min nya arbetsplats!

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Håller tummarna för att du slutar med flaggan i topp!

Fröken Lur sa...

Jättetack Mimmi.

Kul att du hittat till min blogg :-)