onsdag 11 mars 2009

Gud vilken trevlig kväll

... jag har haft i kväll.

I tjänsten var jag inbjuden till en inflyttningsfest. På festen träffade jag en himla massa kollegor och vänner från förr. Så underbart kul det var!!! Jag fick en riktig kick och samtidigt; oj, vad jag saknar mina gamla kollegor.

Lite ännu mera kul var det också. Några killar, som är småpojkar i mitt minne är numera, 2-barnspappa, 3-barnspappa och polis.

Med tjejerna var det som förut; skandaler och annat smarrigt.

Sååååååååååååååååååååå, underbart härlig kväll jag har haft!! Saknar lite min gamla tid. Men jag vet också, den där gamla tiden som jag valde att lämna den finns inte längre.

Men det känns skönt att veta; jag jobbar inom en "ankdamms-sektor" och jag är övertygad om att vi alla kommer att ses igen. Jag vet också att inom kort är vi några stycken som snart kommer att ses igen. Ser fram emot detta tillfälle! :)

pss.... en del av tjejerna är riktigt gamla kollegor, de finns inom min inre krets sedan 13 år tillbaka

Inga kommentarer: