söndag 18 januari 2009

Nu ska det bli ordning igen

Slarvat lite med min diet känns det som sista månaden. Duger inte! Visserligen tror jag inte att jag ökat så mycket, kanske inget alls kilo räknat. Dessa har jag ingen koll på alls eftersom jag inte äger någon våg.

På nästan exakt 5 månader har detta hänt:

Bysten har blivit 5 cm mindre - 93 cm (detta är jag inte så glad över)
Midjan har blivit 8 cm mindre - 83 cm (mycket glad)
Buken har blivit 9 cm mindre - 95 cm (ännu gladare för bilringar är inte snyggt)
Rumpan har blivit 7 cm mindre - 101 cm (okej, men jag gillar stora rumpor)
Låret på det tjockaste stället har blivit 6 cm mindre i omkrets - 60 cm

Mina kurvor är kvar men omfånget är lite mindre :-)

Bäst av allt, resultatet har kommit fastän jag slarvat lite då och då hela tiden. Det har absolut inte gått någon nöd på mig.

Nu går det förmodligen saktare framåt men det är några månader kvar till sommaren då mina sommarkläder jag inte har kunnat använda de sista åren skall plockas fram och vädras.

Inga kommentarer: