torsdag 15 januari 2009

Partydags

Idag har jag fått en inbjudan. Om några veckor skall det bli fest med gamla kollegor.

Företaget som jag en gång i tiden flyttade till Stockholm för skall ha "Reunion-fest". Idag är företaget sålt till en av de stora telekom-jättarna och alla har mer eller mindre blivit spridda för vinden. En del har slutat under åren som gått (som jag), en del är numera hos telekom-jätten.

Jag har haft förmånen att träffa en del av mina gamla kollegor under åren som gått via de jobb jag har haft under årens lopp men flera av dem har jag inte träffat på massor av år. Vi var ett glatt gäng en gång i tiden och "jisus vilka fester vi hade" hahahaha, minnena är många och trevliga. Jag tror att jag skulle kunna skriva en tjock roman om allt som hände på de där festerna och kick-offerna :-)

Inga kommentarer: