lördag 10 januari 2009

Vissa drycker älskar jag mer än andra

och absoluta favoriten är Champagne. Förstår inte varför jag fastnat så för denna dryck. Kan det vara min fåfänga som blir lite tillfreds?

Hur som helst. I går fick jag en flaska Bollinger som tack för lite insatser jag gjorde i början på december. Nu ligger den på kylning tillsammans med en annan flaska i kylen. Perfekt! Minst en flaska Champagne anser jag alltid skall ligga i kylskåpet. Man vet aldrig när det kommer tillfälle för att fira dagen lite extra och då ska man vara förberedd.

Hahahaha, lite lustigt. Jag avskyr att planera och planerar i princip ingenting med undantag av resor eftersom biljetter blir billigast om de köps i god tid. Dessutom anser jag mig vara väldigt duktig på att leva i nuet vad det än må vara. Men av någon anledning, kom jag på just nu, så planerar jag tydligen för att kunna fira eftersom jag alltid har champagne hemma. Man tror sig känna sig själv väldigt väl men tydligen är det inte så!

Inga kommentarer: