söndag 11 januari 2009

Tänk vilka idioter det finns

Visserligen är jag van efter ett antal "vändor" på diverse nätdejtingsidor men jag kan inte låta bli att fortfarande förundras. Förmodligen är det av den anledningen som jag är en "periodare". Numera går det inte så lång tid mellan gångerna för att intresset ska falna och att engagemanget blir minimalt.

Tänker framöver lägga in lite inlägg här på bloggen för att visa nätdejtingens baksidor:

Det här brevet kom idag från någon jag inte brevväxlat med tidigare:

"hej läget?
vill du ha bild på ansikte och kuk?.ha en bra dag"

För det första så skriver han uselt. För det andra så lyckas han visa med några få ord att han har noll poäng på IQ-skalan. Det finns mer att säga om denne man utifrån hans brev men mina åsikter kan inte skrivas här för det blir säkerligen cencuerat.

Brevet kom från en 45-årig man från Stockholm.

4 kommentarer:

Peter Midas sa...

Är du säker på att det inte var ett ostron som skrivit detta? Ostronet är enligt Anders Gernandt det dummaste djuret som finns, näst hästen!

Men sedan har du ju en jävla förmåga att hitta puckon... är det inte så? Öööhhh äää va ba nääär ska vi taren där biran va? Typ! Jobbar för första dagen måndag! Vajjert!

Fröken Lur sa...

Jag vet. Ibland känns det som om jag är en magnet av något slag. Förstår inte. Men en dag lär jag göra det och jag är övertygad; det finns en prins någonstans där ute :-)

Fröken Lur sa...

Jag vet. Ibland känns det som om jag är en magnet av något slag. Förstår inte. Men en dag lär jag göra det och jag är övertygad; det finns en prins någonstans där ute :-)

HELY sa...

kissis!!