tisdag 2 december 2008

Lite gnäll och självömkan

Inte ofta jag brukar gnälla. Tror inte det i alla fall. Men idag är det dags. Förutom gnäll så blir det även en dos av självömkan.

Det där alternativa julbordet med skaldjur som jag skulle bevista i kväll och såg fram emot jättemycket får jag se mig om i stjärnorna efter. Jag måste jobba. Har extremt mycket att göra nu, dels med mina egna case och så hjälper jag mina kollegor med diverse kundbesök.

Visserligen är det skönt att få undan en massa om jag sitter över i kväll och förhoppningsvis ser jag även resultat innan månadsslutet. Men det är inga garantier. Men en sak vet jag i alla fall, sliter jag inte på i kväll så minskar sannolikheten till något positivt resultat. Den risken vill jag definitivt inte ta.

Men nu är det nog med gnäll. Dags att kavla upp ärmarna och ta itu med den här dagen!

Inga kommentarer: