söndag 14 december 2008

Stockholm Events

I helgen är det Stockholm Events, en internationell backgammonturnering.

På den var jag i fredags kväll och natt. Jättetrevligt även om jag inte spelade i själva huvudturneringen. Ett beslut jag tog efter förra måndagens seriespel.

BG-mingel är alltid trevligt. Med BG-mingel menas att man umgås med alla trevliga BG-kompisar, tittar på bra matcher och spelar lite sido-tävlingar. Sen får man alltid nya bekanta från andra länder när det är internationella tävlingar. På den här finns bla danskar och Estländare och samtliga är nya bekantskaper.

Jag skulle varit och spelat i går. Tyvärr gick det inte. Förmodligen har senaste veckornas stress gett sig till känna. Jag var totalt utslagen men huvudvärk och frossa. Men efter en dag nedbäddad i soffan känner jag mig åter pigg. Idag för det därför bli BG igen!

Inga kommentarer: