söndag 14 december 2008

Poker

Vad gör man en lördag när man inte är "100%"? Svar: spelar poker och backgammon!

I går spelade jag en freeroll på PokerStars. En kul turnering eftersom det var olika spel var 10:e minut. Allt varvades med Texas, Omaha, Stud och Razz. Förut har jag i princip bara spelat Texas och har haft lite svårt för bla Omaha. Men i går tränade jag upp mig rejält med 3 timmars spelande. 9300 deltagare i turneringen och jag slutade på 213 plats. Ganska bra marcherat! Riktigt nöjd även om jag inte lyckades kvalificera mig till en turnering där man kunde vinna riktiga pengar. Det var bara de 88 bästa som fick en sådan plats.

Lite backgammon blev det också. Freeroll här också. Gick inte sådär jättebra. Egentligen bara bra för då går det säker lysande i dagens "live-spel" :-)

Inga kommentarer: