lördag 15 november 2008

Dålig karaktär, javisst!

I torsdags var jag ute och röjde med mina trevliga kollegor.

Först var det bowling. Gick inte sådär lysande men jag fick ihop 134 poäng på en serie. Så irriterande att jag ofta får ner 9 men inte den sista käglan. Så nära strejken. Hur som helst, jag blev bäst bland oss säljare när samtliga serier räknades samman. Chefen vann, men det är ju bara bra :-)

Efter bowling var det middag och sen flyttade vi oss inåt lokalerna för bla barhäng. Jag hade bestämt mig innan för att avsluta kvällen tidigt eftersom jag jobbat över massor och natten innan hade det bara blivit 3 timmars sömn. Men icke, icke... varför har jag så svårt för att säga nej? Så självklart var jag en av de där 8 som hoppade in i en taxi för fortsättning inne på Stures med att dricka favoritdrinkar.

Väl hemma på natten sattes mobilen på ringning kl 06.00 och för att vara säker på att komma upp så garderade jag med telefonväckning. hahahaha.... 08.45 vaknade jag till mobilen och då kom jag på att jag varit uppe och svarat på telefonväckningen men hoppat ner i sängvärmen och till katterna igen.

Huvva! Gissa om jag var "stressad" när jag for till jobb. Nyanställd och komma insläntrandes klockan 10 efter utångskväll. Inget bra! Men, men, jag var inte värst och känna mig "stressad" var något jag kan låta bli att känna nästa gång om det mot förmodan händer igen.

Inga kommentarer: