onsdag 19 november 2008

Trevligt, Trevligt

I går var jag på dejt. En trevlig sådan och tiden bara rusade iväg. Synd, för jag skulle kunna sitta på barstolen och prata flera timmar till. Men, men, men nu när det är onsdag morgon var det nog bara klokt att bryta upp efter 3 timmar.

Jag har varit mycket sparsam med mitt dejtande sista året för besvikelserna har varit stora. Inte besviken för att jag inte har hittat "någon" som jag känt att jag vill dela min tid med utan för att människor utger sig både i ord, handling och bild att vara någon de inte är. Förstår inte detta beteende, varför inte bara vara den man är?

I går blev jag inte besviken utan tvärtom. Hoppas det blir fler tillfällen till möten med denne man inom överskådlig framtid. Men som sagt, man vet aldrig. "Fröken otålig" får helt enkelt vänta och se, tiden får utvisa vad som händer framöver.

Inga kommentarer: