måndag 17 november 2008

Måndag morgon, vart tog helgen vägen?

Förstår inte hur dagarna springer iväg. Idag är det måndag igen och helgen är över för denna gång. En helg då jag gjort i princip ingenting. Ganska skönt med sådana helger ibland.

Idag är det måndag och en ny arbetsvecka är i intågande. Gissar att det kommer en fartfylld vecka. Brukar bli så och vips är det fredag igen.

Lite intressanta och roliga "saker" är på gång. Bl a väntar en dejt i veckan. Hoppas att det blir av för jag tror det är en intressant person på många plan som jag ska träffa.

I kväll är det seriespel, en kväll då jag hoppas på bra resultat eftersom laget ligger lite pyrt till. Förstår inte vad som händer den här säsongen. Vi ligger näst sist i tabellen och tidigare säsonger har vi legat i mitten mot toppen. Kvällens match är "hemma-match" och det är "vi" som bestämmer vem som ska möta vem. I normala fall brukar jag coacha laget för att säkra upp 2-2 resultat. I kväll ska jag ändra strategi och försöka coacha med 4-0 resultat som mål. Men det kan bli svårt, ibland kommer motståndarna vi ska möta i kväll med "toppat" lag. Tack och lov är serien lång och pågår fram till april/maj nästa år. Mycket kan hända och toppen finns fortfarande som mål!

Inga kommentarer: