lördag 8 november 2008

Mitt första köp på Tradera är fullbordat


När jag fyllde 35 fick jag en Zippo-tändare i present av GB-Clownen, en pojkvän jag "umgicks" med i några månader.



Den där tändaren gillade jag eftersom jag tyckte den var fin.
Den där tändaren var lite kul att ha; en äkta Zippo.
Den där tändaren passade min image.
Den där tändaren råkade jag slarva bort en lördag jag var ute och festade.
Den där GB-Clownen har jag också slarvat bort men han saknar jag definitivt inte och kan klara mig utan.

Av någon anledning har jag sparat burken med bensin som det står äkta Zippo på i lite mer än 12 år och på dessa 12 år har jag dessutom flyttat 5 gånger och rensat ut varje gång. Nu förstår jag varför. Nu har jag nämligen hittat en exakt likadan tändare på Tradera och köpet är fullbordat.

Nu har jag än en gång en äkta Zippo-tändare i min hand. Det känns nästan som om det är min gamla tändare som nu har hittat hem igen.

Inga kommentarer: