söndag 23 november 2008

En bra helg

En bra helg kan innebära många saker. Den här helgen har varit bra även om det har varit en "lugn" helg.

Jag har fått städat och fixat vilket legat som en mara på mina axlar ganska länge. Skönt att ha det gjort och nu gäller det bara att ha disciplin att vara noga med att "hålla undan" framöver. Lättare sagt än gjort när det gäller mig. Ju mindre jag är hemma desto värre bombnedslag brukar det bli.

I eftermiddag fick jag lite timmar till att vara "social". Hoppade backgammonturneringen men gav mig iväg till Grottan några timmar ändå. Där träffade jag bästa P som var bakis men det blev ändå lite tjejprat om män. Nu är hon i Strängnäs, den lilla livsnjuterskan :-) Träffade bästa S som var sååååååååå nära att vinna en satelit till Stockholm Events. Träffade tjejkompisen B som var nyfiken på min dejt jag hade i veckan men råkade säga en "groda". Hon sa "var han bra?" hahahaha. Vilken fråga! Mitt svar blev, ingen aning, men han var trevlig :-) Träffade herr Viraspelare och fick flirtat lite vilket alltid är trevligt även om det är långt mellan gångerna. Sist var nog för ett halvår sedan. Träffade S som var lite sotis på herr Viraspelare och ja, lite flirtande blev det där med.

Nu är klockan halv nio. Undrar om han jag helst vill flirta med dyker upp på MSN i kväll. Vem vet, i alla fall inte jag för män är något som jag aldrig har begripit mig på och lär nog ej heller göra det så länge jag lever. Baah, att det ska vara så svårt att lära sig spelet "kvinna - man, man - kvinna". Jag fixar det inte! Lustiga är att jag har inte så svårt att lära mig andra saker! Obegripligt men så är jag ju också singel.

Inga kommentarer: