söndag 16 november 2008

Grå söndag = Bio?

Oj, vad det är grått idag. Egentligen gör det ingenting för jag har en massa måsten som borde fixas. Sådana där måsten som jag alltid skjuter upp till en annan dag. Egentligen är det måste från igår som borde fixas idag. Men usch, usch vad jag avskyr denna maskin! Inte bara jag för den delen. Smirnof "Smirre" springer och gömmer sig och håller sig borta resten av dagen. Hmmmmm, kan det kanske bero på att han inte är invand med detta oljud fastän han bott hos mig sådär 10 år? haha

Ringde en av mina favoritpojkvänner (vän, inget annat) för att försöka lura med honom på bio i eftermiddag och därefter gå till Akkurat för äta musslor och dricka ett glas vin eller två. MUMS. Länge sedan vi sågs och till stor del så beror det på den lilla arbetsnarkoman jag varit ett litet tag. Har dessutom inte varit inloggad på msn något nämntvärt så det har blivit lite kontakt sista tiden. Hur som helst så saknar jag honom och kände idag vill jag träffa M. Men han kunde inte. Han var inte ens i stan.

Får se om jag ger mig iväg på en eftermiddagsbio. Två filmer är "heta" kandidater. Ska det skrattas eller bitas på naglar?

Inga kommentarer: